Az alábbi Általános Szerződési Feltételek, (a továbbiakban: Feltételek), tartalmazza a Soponyai Tibor EV. (továbbiakban, mint: a https://tonerek.hu internetes webáruházában történő vásárlás valamint a Honlap igénybevételének igénybevevő (továbbiakban mint: Vevő) általi használatának feltételeit. Annak érdekében, hogy Ön tisztában legyen a megrendelésre, szállításra és a garanciákra vonatkozó feltételekkel, kérjük olvassa el az alábbiakat. Ha kérdése merülne fel, kollégánk készséggel áll rendelkezésére a 06-1-210-0015-ös telefonszámon.

    Eladó neve: Soponyai Tibor EV.
    Székhely: 7133 Fadd, Templom utca 51.
    Nyilvántartási száma: 33453144
    Adószám: 66285036-2-37
    Bankszámlaszám: 10700529-68005658-51100005
    Számlavezető Pénzintézet neve: CIB Bank Zrt.
    Telefonszámok: 06-1-210-0015, 06-30-692-5718
    E-mail cím: [rendeles kukac tonerek pont hu]

A tonerek.hu (Soponyai Tibor EV.) jogosult az Általános Szerződési Feltételek feltételek egyoldalú módosítására azzal, hogy a módosításról felhívás formájában jelen oldalon tájékoztatja a vásárlókat. A módosítást követően az oldal használata a Vásárlási feltételek m ódosításának elfogadását jelenti. Jelen Feltételek tartalmazzák a megrendelés szabályait, a Vevő és az Eladó között létrejövő szerződés alapvető rendelkezéseit, jelen Feltételek határozzák meg továbbá az Eladó, mint jelen weboldalt üzemeltető egyéni vállalkozó, weboldal üzemeltetésével kapcsolatos felelősségét. A Vevő a regisztráció, vagy megrendelés gomb lenyomásával egyidejűleg elfogadja, és magára nézve – változtatás nélkül – kötelezőnek ismeri el jelen Feltételeket. A tonerek.hu (Soponyai Tibor EV.) nem vállal felelősséget a weboldal üzemeltetésével vagy használatával kapcsolatban keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért, beleértve a számítógépes vírusok vagy ún. „spam”-ek által okozott károkat, elmaradt hasznot, adatvesztést, a használatkieséssel kapcsolatos károkat is. Jelen dokumentum elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, melyet a tonerek.hu (Soponyai Tibor EV.) nem iktat, ezért a későbbiekben nem hozzáférhető A szerződés nyelve magyar. A tonerek.hu (Soponyai Tibor EV.) semmilyen Magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

MEGRENDELÉS

A webshop használata során, a Vevők és a tonerek.hu (Soponyai Tibor EV.) közötti jogviszony a Vevőknek a webshop-on történő megrendelésével jön létre. A szerződés megkötését az Eladó a megrendelés kézhezvételének igazolását követően is megtagadhatja, ha a megrendelt termék nincs a készletében. A webshopban szereplő termékek pontos azonosítására a cikkszám és a modell megnevezése szolgál.

A vásárlás elektronikus úton történik a webáruház oldalán. 

Elfogadunk telefonos rendelést is a 06-1-210-0015-ös telefonszámunkon.

A szerződés a megrendelés teljes körű kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően kétféle módon jön létre:

-a Tonerek.hu által küldött tájékoztató e-mailjének kézhezvételekor, amelyben értesíti a vevőt a termék szállíthatóságával és annak várható időpontjával kapcsolatban.

-a Tonerek.hu ügyfélszolgálatának munkatársa által tájékoztató telefonhívásakor, amelyben értesíti a vevőt a termék szállíthatóságával és annak várható időpontjával kapcsolatban.

MEGRENDELÉS "STÁTUSZ" ÉRTESÍTŐK

A rendelés állapotának változásáról értesítő e-maileket, úgynevezett "státusz" értesítőket küldünk. ( pl. Feldolgozás alatt, Csomagolás alatt vagy Szállítás alatt ). Így könnyen értesülhet és felkészülhet a csomag pontos átvételi időpontjáról is.

A MEGJELENÍTETT TERMÉKKÉPEK

A készülékek és kellékanyagok esetében a megjelenített képek ténylegesen a terméket ábrázolják, így Ön azt kapja amit a képen lát. Azonban előfordulhat néhány esetben, hogy a kép illusztráció.

ÁRVÁLTOZTATÁS

Fenntartjuk a jogot áraink előzetes bejelentés nélküli változtatására. Az árak minden termék esetében nettó és bruttó összegben is, forintban vannak feltüntetve a termékek mellett. A weboldalon feltüntetett árak esetlegesen eltérhetnek a számlázásra került tételek áraitól. Ebben az esetben mindig a számlán szereplő vételárat kell irányadónak tekinteni. A tonerek.hu (Soponyai Tibor EV.) az esetleges eltérésből eredő hátrányokért anyagi felelősséget nem vállal. Emellett vállalkozásunk vállalja, hogy a lehető legteljesebb körültekintés mellett igyekszik kivizsgálni, és a Megrendelő megelégedésére rendezni minden ezzel kapcsolatos panaszt.

ÁRAK

Webshopunkban a bruttó (ÁFÁ-t tartalmazó) fizetendő árakat tüntetjük fel. A termékek árán felül csak szállítási költség kerül felszámolásra, ha a min. rendelési értéket (bruttó 20.000 Ft) nem éri el a rendelés. Bruttó 20.000 Ft feletti rendelés esetén díjmentesen szállítunk nyomtató kellékanyagokat. Fénymásolópapír és egyéb irodaszer rendelésénél (pl. iratrendezők, irattálcák és iratpapucsok) szállítási költséget számolunk fel. A tételek árai is, valamint a fizetendő végösszeg is, a rendelési folyamat során végig ellenőrizhető (kosár szerkesztése, összesítés). Az irodaszerek és a fénymásolópapírok szállítási díjairól a szállítási és fizetési információk menüben tájékozódhat. 

MEGRENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA

Az Eladó a megrendelés megérkezését legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Vevőnek. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a rendelés, illetve regisztráció során megadott adatokat, a rendelési adatokat, rendelés beérkezésének dátumát, a megrendelt termék adatait, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit és a Vevő által választott szállítási és fizetési módot. Amennyiben ez az E-mail 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a hatályos jogszabályokban foglaltak értelmében a Vevő szerződési kötelezettsége a továbbia kban nem áll fent vagyis, a Vevő mentesül a vásárlás kötelezettsége alól, tehát nem köteles megvásárolni a terméket.

KÉSZLETHIÁNY

Az esetleges készlethiányból adódó kellemetlenségekért felelősséget nem vállalunk.
Ritkán, de előfordulhat, hogy leltár vagy beszállítói hibából illetve technikai okokból adódóan a visszaigazolt terméket nem tudjuk időben szállítani.
Megpróbáljuk orvosolni a problémát és a lehető leggyorsabban kiszállítani a kért terméket. Minden esetben értesítjük az ügyfelet telefonon vagy e-mailben az esetleges változásokról.

FIZETÉSI FELTÉTELEK

A fizetési feltételeket (készpénz, utánvét, banki átutalás előre, bankkártyás fizetés) minden esetben egyedileg bíráljuk el, és azt a vásárló hozzájárulása nélkül bármikor indoklás nélkül megváltoztathatjuk. A tonerek.hu (Soponyai Tibor EV.) fenntartja magának a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül egy Vevőt a korábbitól eltérő százalékos kedvezményben részesítsen, vagy ezt a kedvezményt megvonja. A Megrendelő vállalja, hogy az általa véglegesített rendelésben megrendelt áru(ka)t tartalmazó küldemény átvételéről és kifizetéséről gondoskodik a megegyezés szerinti szállítási és fizetési módoknak megfelelően. A tonerek.hu (Soponyai Tibor EV.) tevékenységének megvalósításáho z a termékkínálat és a szállítás terén partnerekkel működik együtt, így a vásárlási szerződés teljesülését e partnerek szerződéses teljesítése is befolyásolja.

FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA

A regisztrációs eljárás során a Vevő által megadott információk pontatlanságából, téves voltából eredő károkért felelősséget nem vállalunk. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a Megrendelőt terheli. A tonerek.hu (Soponyai Tibor EV.) a nyilvánvalóan hibás vagy hamis megrendelést jogosult törölni, továbbá kétség esetén a Megrendelő által megadott adatok valódiságát jogosult ellenőrizni.

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

A postai és utánvételes csomagküldő szállítások időpontját, az átfutási időt a tonerek.hu (Soponyai Tibor EV.) nem garantálja, az kizárólag a szállításra igénybe vett szállító cég, szervezet felelőssége. A szállítás során az áruban, vagy annak csomagolásán keletkezett sérülésekért csak abban az esetben vállalunk felelősséget, ha az bizonyíthatóan a tonerek.hu (Soponyai Tibor EV.) hibájából történt. Csak pontosan megadott cím esetén van lehetőség a rendelések teljesítésére. Amennyiben a küldemény kézbesítése a Megrendelő hibájából meghiúsul, az ebből eredő károk, és költségek kizárólag a Megrendelőt terhelik.

A SZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGEI

A kiszállítás költségei minden esetben a Vevőt terhelik. 
Az irodaszerek és a fénymásolópapírok szállítási díjairól a szállítási és fizetési információk menüben tájékozódhat. 
GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

Az általunk forgalmazott nyomtatókellékekre az eredeti OKI márkát kivéve mindenre 1 év garanciát vállalunk.

Az eredeti OKI nyomtatókellékekre 3 hónap a garancia.

A garanciális feltételek a gyártók által megjelölt módon és időben változhatnak, ezért a tonerek.hu (Soponyai Tibor EV.) felelősséget nem vállal. A garancia a meghatározott időn belül a márkaszervizekben érvényesíthető. Termékeink esetében törésre, repedésre nem vállalunk garanciát, ezért a vásárláskor (a termékek átvételekor) kérjük nézzék át az esetleges félreértések elkerülése érdekében! A megrendelt termék kifogás nélküli átvétele igazolja, hogy a termék sértetlen állapotban került átadásra. A tonerek kapacitására, töltöttségére, vagyis, hogy hány oldal nyomtatható ki az adott kellékanyaggal, garanciát nem vállalunk. Az oldalon közzé tett kapacitási információk tájékoztató jellegűek, melyektől a gyakorlat – a nyomtatási szokások miatt – jelentősen eltérhet, ezért felelősséget és garanciát nem áll módunkban vállalni.
AKCIÓKRA ALKALMAZOTT FELTÉTELEK

Ajánlataink minden esetben a készlet erejéig, illetve az akció időtartamára érvényesek. Ezek a feltételek akkor is érvényesülnek, ha ezt az akciós termékek mindegyikénél külön-külön nem tüntetjük fel.

ADATKEZELÉSI SZABÁLYOK

2001. évi CVIII. törvénynek (az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről) megfelelően. Szerzői joggal kapcsolatos kitételek A tonerek.hu (Soponyai Tibor EV.) által kibocsátott számlákon illetve egyéb információs kiadványokon feltüntetett márkaneveket és védjegymegjelöléseket a védjegyek és földrajzi árujelzők oltalmáról szóló 1997. évi XI. tv. 15§ (1 ) b-c, pontjának megfelelően kizárólag a tartozékok és alkatrészek rendeltetésének és használatának megkönnyítésére, tájékoztatás céljából tüntettük fel. Alkalmazandó jog – Jogérvényesség Amennyiben a jelen Szerződés bármely rendelkezése érvénytelennek bizonyulna, úgy annak helyébe olyan rendelkezés lép melynek értelmezése, az érvénytelen rendelkezés eredeti céljához a legközelebb áll. A Vásárlási feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Magyarországon hatályban lévő jogszabályok irányadóak. hatályos jogi szabályozást kell alkalmazni. Az oldal használatának következtében felmerülő bármely jogvita eldöntésére a tonerek.hu (Soponyai Tibor EV.) székhelye szerinti bíróság az illetékes. A Megrendelő kijelenti, hogy jelen dokumentum tartalmát ismeri, továbbá tudomásul veszi, valamint rendelése véglegesítésével jelen feltételeket elfogadja. A leírtak be nem tartásával a feltételek megszegését követi el, amiért felelősséggel tartozik.
Rendelések módosítása, lemondása

Rendelés módosításra, lemondásra lehetőség van ügyfélszolgálatunk elérhetőségének bármelyikén, amennyiben a megrendelés még nem került feldolgozásra. Ha már feldolgoztuk a megrendelést (pl. átadtuk a szállítónak a csomagot), akkor a 14 napos elállási jog lép érvénybe, amit a következő bekezdésben részletezünk.

A 45/2014. (ii. 26.) Korm. r endelet alapján a webáruházunkban árusított termékekre vonatkozóan biztosítjuk az elállási jogot. Ennek értelmében a vásárlónak (magánszemélynek) a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélküli elállási joga van. Elállási jog érvényesítése esetén az alábbiak lépnek érvénybe:
■  Haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszafizetjük a termék vételárát és a szállítási díjat (ha volt) a vásárlónak a vásárlóval egyeztetett módon (banki átutalással, postai úton, stb.).
■  A visszaszállítással kapcsolatos költségeket az eladó nem köteles állni, a vásárló nem kötelezheti az eladót a visszaküldés költségeinek fedezésére. Amennyiben a vásárló nem gondoskodik a termék visszaszállításáról és az eladót bízza meg ezzel, akkor a visszaszállítás költsége levonásra kerül a visszafizetésnél. (Kivételt képez, ha a termék jellegénél fogva postai úton nem küldhető vissza. Ebben az esetben a visszaszállítás költsége az eladót terheli).
■  A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
■  Az elállási jog érvényesítése esetén a vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállítási díján kívül.
■  Az eladó követelheti a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítését.

Az elállási jog cégekre és jogi személy vásárlókra nem vonatkozik.

PANASZKEZELÉS

A Vevő a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait írásban a reklamacio kukac tonerek pont hu e-mail címen, vagy postai levélben, illetve ügyfélszolgálati időben telefonon, a 06-1-210-0015-ös számon terjesztheti elő. Eladó a panaszt, annak bejelentésétől számított 2 munkanapon belül (48 óra) belül vizsgálja ki és a vizsgálat eredményéről e-mailben értesíti a Vevőt.
Tárhelyszolgáltató:
PWS Online Kft.
Székhely: 9011 Győr, Szikes út 25.
Adószám: 27457993-2-08
E-mail: info@pws-server.net

tonerek.hu csapata